shabab1.ibda3.org
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shabab1.ibda3.org

الرئيسيةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكتة حلوة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دمعة الماسة
المشرف العام
المشرف العام

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالسبت أبريل 18, 2009 4:45 am

مررة واحدة كان الدولاب بتاعها بيتهز ,, جابت نجار علشان يصلح الدولاب ...

النجار قال لها : اكيد الدولاب بيتهز لما القطار بيعدي جنب البيت ,, انا هدخل جوه الدولاب

ولما القطار يعدي ,, اكيد هعرف المشكلة فين واصلحها ........

الست راحت تعمل للنجار كوباية شاي ... هووووووووووووووووووووووووووب

زوجها عاد من الشغل ... فتح الدولاب لقى النجار .... قال له :

انت بتعمل ايه جوه الدولاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ النجار قال له :

والله العظيم لو حلفت لك على المصحف ان انا مستني القطار مش هتصدقني ...
سونه
عضو جديد
عضو جديد

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالجمعة مايو 22, 2009 10:16 am

[بيتهيقلى يعنى من الاساس ان عيب او حرام ان الست تدخل راجل غريب البيت وزوجها مش موجود ده حرام ومن الاصل لازم تتعاقب على كده وده لو مراتى انتى عارفه انا ممكن اعمل ايه امسكها واكتفها من ايديها ورجليها واربطها فى الدولاب وامسك عصايه كبيره خالص خالص وبعدين وبعدين وبعدين ؟ امسك النجار واديله علقه علشان مراتى بردو متهونش على مع انها تستاهل قطم رقبتها مفهوم ولا مش مفهوم ههههه
دمعة الماسة
المشرف العام
المشرف العام

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالسبت مايو 23, 2009 5:50 am

سونه كتب:
[بيتهيقلى يعنى من الاساس ان عيب او حرام ان الست تدخل راجل غريب البيت وزوجها مش موجود ده حرام ومن الاصل لازم تتعاقب على كده وده لو مراتى انتى عارفه انا ممكن اعمل ايه امسكها واكتفها من ايديها ورجليها واربطها فى الدولاب وامسك عصايه كبيره خالص خالص وبعدين وبعدين وبعدين ؟ امسك النجار واديله علقه علشان مراتى بردو متهونش على مع انها تستاهل قطم رقبتها مفهوم ولا مش مفهوم ههههه

اكيد طبعا انه عيب وحرام جدا ان واحدة تدخل واحد غريب البيت وجوزها مش موجود بس لو حضرتك رجعت للعنوان حتعرف انها نكته والنكت على ما اعتقد انها ملهاش اساس من الصحة ......... اما بقة بالنسبة لرايك ولمراتك فكل واحد حر فى مراته تعمل فيها اللى انت عايزه وكل واحد بيتحمل نتيجة اختياره
سونه
عضو جديد
عضو جديد

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالسبت مايو 23, 2009 9:42 am

المشكله ان فى ناس كتير جدا تحب تطبق افعال زى افعال النكت ده ومن الاساس بلاش نفتح عين الناس على الكلام ده اما مراتى طبعا هى مستحيل تفكر من الاساس انها مش تعمل كده لا بل من الاساس انها تسمع حتى نكته زى ده تادى الى خلل فى البيت لان مراتى انشاء الله حتكون عاقله جدا ورزينه اما النكته منكى ممكن يعنى ممكن اتقبلها عادى وبصى انا حضحك كمان اهو بصى (هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه)
دمعة الماسة
المشرف العام
المشرف العام

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالأحد مايو 24, 2009 12:38 am

[

لا انا اختلف معاك فى شئ زى كدة اللى يطبق نكتة ده يبقى شخص مختل عقليا وهو ده المريض النفسى فالنكت هى علشان الناس تضحك عليها وتزيل جزء من همومها....وان شاء الله مراتك اكيد مش حتعمل كدة وان شاء الله تحسن اختيارها بس ياريت تفكر ازاى تكون عاقلة وازاى نكتة صغيرة كدة تحدث خلل فى البيت ..ياريت تعيد نظر فى هذه المسألة..

وشكرا ليك
سونه
عضو جديد
عضو جديد

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 1:03 am

انا مش حرد من الاساس علشا حضرتك بعت لى رساله خاصه كان ردك فيها على غير لائق وكنت ارجو انك ترد على هنا مش على رساله خاصه تحتوى تهديد بفصلى عضويتى والسبب انك تريد انى اتكلم على هواك انت ولا تريد ان ابدى برئى وسلام
سونه
عضو جديد
عضو جديد

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 1:06 am

اسف جدا اسف جدا الكلا مش لحضرتك خالص الرد وصل ليكى عن طريق الخطا كنت مفكر ان المشرف هو فارس الرومنسيه ولكن مش حضرتك فعلا والله اسف وارجو تقبل اسفى الشديد
فارس الرومانسية
-
-
فارس الرومانسية

نكتة حلوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة حلوة   نكتة حلوة Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2009 4:59 pm

عزيزى سونة
اولا انا مش بهددك بفصلك من المنتدى لا سمح الله
وثانيا انا ماحبيتش انى اكلمك على المنتدى علشان حفاظا على عدم الاحراج
ثالثا احنا فى المنتدى كلنا اسرة واحدة ومافيش مدير وعضو ومشرف كلنا اعضاء فى اسرة واحدة
رابعا ان من واجب كل عضو مش شرك المشرف انه لما يلاقى اى تقصير او خلل فى اى رد او موضوع يجب علية محادثة صاحب الموضوع فورا
وذلك من أجل ان يظهر المنتدى بأجمل صورة واحسن صورة ممكنه خاصة وهوا فى مرحلة التطوير
واخيرا ارجو ان لا يكون كلامى قد ضايقك لاننى فى النهاية احب المصلحة للجميع ومصلحة المنتدى
وللجميع تحياتى
https://shabab1.alafdal.net

نكتة حلوة
صفحة 1 من اصل 1